"Tudomány, ami összeköt" - NLG-s különdíj a PTE versenyén

 2022. március 9-10.-én került megrendezésre Pécsen, PTE Általános Orvostudományi Kar és Gyógyszerésztudományi Kar Tudományos Diákköri Konferenciája.

Horváth Eszter Mónika (fotó: Horváth László Szilveszter)


A konferencián a gimnazisták a "Tudomány, ami összeköt" kreatív pályázat keretében tekinthettek bele kicsit a tudományos atmoszférába. Négy fő témakörben (fájdalomkutatás, koronavírus, környezetvédelem, egészséges életmód) prezentálhatták tudásukat.

Március 9.-én, 2 szekcióban, 6-6 fő mutathatta be anyagát a bírálóbizottságnak, melyre 10 perc állt rendelkezésre, és amit 5 perces vita követett.

A  „Minden fejben dől el?” pályamunkámmal én is meghívást kaptam a döntőre, és személyesen is előadhattam Pécsen, a TDK Konferencián.

Munkám a fájdalomról szólt, hogy mi a szerepe különböző érzelmekért és memóriáért is felelős agyterületeknek a fájdalomban és krónikus állapotában. Kutatási anyagomban kitértem saját befolyásoló erőnkre és hozzáállásunkra, amelyhez egy kérdőívet állítottam össze.

Bemutatott pályamunkám különdíjas lett.

Horváth Eszter



Gratulálunk!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szalagavató 2019.

Szalagavató 2020.

Tanárportré: Simonné Baranyai Zsuzsanna